وب تفریحی دنی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو آرایش

وب تفریحی دنی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو آرایش

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیا ارتودنسی در بزرگسالان امکان پذیر است ؟ - نمکستان

ارتودنسی در بزرگسالان,ارتودنسی بزرگسالان,ضرر های ارتودنسی در بزرگسالان,فواید ارتودنسی در بزرگسالان,hvj,nksd

تفاوت ارتودنسی بزرگسالان و کودکان:

تفاوت اصلی ارتودنسی بزرگسالان با ارتودنسی کودکان یا نوجوانان این است که استخوان‌های فک بیماران جوان‌تر هنوز در حال رشد است. ازآنجایی‌که رشد این استخوان در بیماران بزرگسال متوقف‌شده است، باید جراحی فک یا جراحی ارتوگناتیک برای اصلاح وضعیت فک‌ها از جمله درمان جلو بودن فک بالا انجام شود. دیگر تفاوت‌های ارتودنسی کودکان و بزرگسالان به شرح زیر است:

  • تحلیل رفتن استخوان یا لثه (بیماری لثه):

بزرگسالان بیش از کودکان در معرض تحلیل رفتن لثه یا حتی تحلیل استخوان در اثر ابتلا به بیماری‌های اولیه یا پیشرفته لثه هستند. مرتب کردن دندان‌ها احتمال ابتلا به بیماری لثه را کاهش می‌دهد.

  • دندان غائب یا ساییده شده:

دندان‌ها به مرور زمان ساییده می‌شوند و حرکت می‌کنند. این موارد را می‌توان با ارتودنسی اصلاح کرد. فضای خالی دندان غائب باعث می‌شود که دندان‌های مجاور به‌طرف این فضای خالی حرکت کنند و کج شوند و به‌این‌ترتیب اختلال بایت به وجود بیاید و احتمال ابتلا به بیماری لثه افزایش یابد.

  • کامل نکردن درمان ارتودنسی در دوران نوجوانی:

بسیاری از بزرگسالان در دوران کودکی یا نوجوانی تحت درمان ارتودنسی قرارگرفته‌اند، اما درمان را تا پایان دنبال نکرده‌اند؛ اما زمانی که بیمار بزرگتر می‌شود و از مزایای مرتب بودن دندان‌ها آگاه می‌گردد، تصمیم می‌گیرد که درمان ناتمام را کامل کند و به لبخند رؤیایی خود دست یابد.

ارتودنسی در بزرگسالان، مراحل و هزینه


منبع : آیا ارتودنسی در بزرگسالان امکان پذیر است ؟

  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • ادمین صادق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی